مقاله

تلویزیون X95K سونی نمایشگر گیمینگ بی نظیر 2023

تلویزیون-سونی-مدل-X95K

نمایش لاکچری تلویزیون سونی X95K در بازارهای جهانی

در بازار پررقابت برندها، تولید تلویزیونی که از هر نظر بی‌عیب و نقص باشد نیازمند تخصص و توانایی بالایی است که کمپانی سونی سالهاست این جایگاه را در بازارهای جهانی برای خود کرده است.

تلویزیون سونی X95K بهترین نمایشگر لاکچری است که می‌توانید در امسال در بازار ایران خریداری کنید و با هر بار تماشای صفحه، تولیدکنندگان را تحسین کنید. این مدل لوکس و مجلل کار شده و با قیمتی که دارد فقط برای گروه خاصی از خریداران لوکس‌پسند تولید شده است. در ادامه می‌خواهیم در خصوص این نمایشگر با کلاس سونی بیشتر صحبت کنیم و ببینیم آیا شما باید در مورد خرید تلویزیون سونی X۹۵K فکر کنید یا خیر؟

سونی X95K

تلویزیون سونی X95K در جمع بهترین های بازار خودنمایی می‌کند و با کمک فناوری Mini-LED توانسته در برابر رقبای سرسختی همچون اولد و کیولد قد عَلَم کند. سونی نشان داده که به فرمول واقعی کیفیت دست پیدا کرده و با تولید تلویزیون‌های سطح بالا انتظارات را به سطح بالاتری می‌رساند. با سونی می‌توانیم ایده‌آل باشیم و در دنیای رنگارنگ تصاویر غوطه‌ور شویم.

تولیدشده برای خانه‌های لوکس و مجلل

سونی در تولید تلویزیون لاکچری خود تمام توانش را به کار گرفته تا ظاهری بی‌عیب و نقص و مجلل عرضه کند. با خرید تلویزیون سونی از طریق فروشگاه سونی خیال‌تان از بابت کیفیت و اصالت محصولات راحت است. با دیدن تلویزیون X95K هنرمندی تحسین برانگیزه تولیدکنندگان سونی اولین چیزی است که به فکرتان می‌رسد و از کیفیت ساخت بالای محصول متعجب خواهید شد.

متریال به‌کار رفته همگی از بالاترین کیفیت ممکن هستند و بخش بخش این نمایشگر نشان از لوکس بودن و کیفیت بالای ساخت آن دارد. Sony این مدل را در سایزهای ۶۵ اینچ به بالا (۶۵ و ۷۵ اینچ آن موجود است) تولید کرده و بیشتر برای فضاهای بزرگ طراحی شده، به همین دلیل هم هست که قیمتش کمی بالاتر از مدل‌های معمول است. طراحی پایه تلویزیون به قدری زیباست که قامت بلند نمایشگر را زیباتر هم نشان می‌دهد. سونی از قابلیت تنظیم پایه در ۳ حالت مختلف استفاده کرده است که بسته به نیاز و شرایط می‌توانید ارتفاع نمایشگر از سطح میز را تغییر دهید یا اینکه پایه‌ها را در وسط تلویزیون قرار دهید.

تلویزیون سونی مدل X95K

کیفیت و تصویر در انطباق با واقعیت

اولین ویژگی قابل تحسین در تلویزیون گران قیمت سونی حضور فناوری نوین Mini LED است که موجب ارتقاء چند برابری کیفیت تصویر شده است. این تلویزیون از لامپ‌های بسیار کوچک‌تر به نسبت مدل‌های معمولی استفاده می‌کند که در نتیجه آن روشنایی و کنتراست بهبود یافته و دقت نمایشگر در تولید رنگ‌ها بیشتر شده است.

در کنار مینی ال‌ای‌دی‌، پردازنده XR با کمک هوش مصنوعی فوق پیشرفته تصاویر را در حد مغز انسان پردازش می‌کند و کیفیت واقعاً سطح بالایی را نمایش می‌دهد. اگر بخواهیم کمی واقع‌بینانه و به دور از تعریف‌های الکی تلویزیون را معرفی کنیم، باید بگوییم که در مقایسه با تلویزیون‌های میان‌رده کیفیت چندین برابری دارد و قطعاً در سطح دیگری قرار دارد.

یکی دیگر از موضوعات قابل تامل در تلویزیون ۴K سونی X۹۵K قابلیت (XR Upscaler) برای ارتقاء کیفیت تصاویر غیر فورکی است که موجب می‌شود شبکه‌های کیفیت پایین HD یا Full HD چند برابر بهبود پیدا کنند و کیفیت‌شان به نسبت تلویزیون‌های ارزان‌قیمت خیلی بهتر ظاهر شود. این مدل همچنین صفحه ضد رفلکس یا ضد انعکاس دارد که در صحنه‌های تاریک نور لامپ بالای سقف یا چهره خود را در تلویزیون نمی‌بینید و به این ترتیب تصاویر با کیفیت عالی حتی در صحنه‌های تاریک ظاهر می‌شوند.

سیستم صوتی قدرتمند تلویزیون سونی X95K

وقتی حاضرید برای خرید تلویزیون سونی X95K بهترین نمایشگر سال ژاپن هزینه صد میلیونی بپردازید باید انتظاراتتان را به حداکثر برسانید چرا که شما کسی هستید که هیچوقت به کم قانع نمی‌شوید و همواره به دنبال بهترین‌ها هستید. سونی برای اینکه نظر شما را جلب کند از سیستم صوتی قدرتمند ۶۰ وات در تلویزیون Mini-LED خود استفاده کرده است تا بهترین تجربه سینمایی را به منزلتان بیاورد.

توان صوتی ۶۰ وات در حالی که بیشتر مدل‌های معمولی فقط ۲۰ وات صدا دارند بسیار عالی است و کیفیت و قدرت بالایی را ارائه می‌دهد. از قابلیت‌های صوتی هیجان‌انگیز این تلویزیون می‌توانیم به خروجی صدای ۳ بعدی اشاره کنیم یا حتی بهتر از آن می‌توانیم به قابلیت تشخیص موقعیت کاربر در اتاق اشاره کنیم. فناوری XR Sound Position می‌تواند تشخیص دهد که شما در کدام زاویه تلویزیون نشسته‌اید و چقدر با آن فاصله دارید و بعد از تعیین موقعیت شما صدا را بسته به شرایط متعادل و با قدرت به سمت شما سرازیر می‌کند.

اندروید بهترین سیستم عامل برای ایرانی‌ها

در میان سیستم‌ عامل‌های مختلفی که تلویزیون‌ها دارند، اندروید بهترین گزینه برای ایرانیان است؛ چرا که محدودیت‌های جهانی کمتری بر آن تأثیر گذاشته‌اند و قابلیت‌های متنوع‌تری را در اختیارمان قرار می‌دهد. تلویزیون هوشمند سونی X95K علاوه‌ بر کلیه امکانات تصویری و صوتی عالی که دارد به شما اجازه می‌دهد به راحتی به اینترنت متصل شوید؛ برنامه‌های مختلف را دانلود کنید؛ از سوشال مدیا در صفحه نمایش بزرگ‌تر استفاده کنید، ساعت‌ها در فضای آنلاین گشت‌وگذار کنید و فیلم و سریال آنلاین را با بهترین کیفیت تماشا کنید.

سونی گیمینگ X95K

خلاصه که سونی در حال حاضر با وجود محدودیت‌های موجود برای ما ایرانی‌ها بهترین انتخاب را در میان سیستم عامل ها جلوی پایمان گذاشته است. از آن‌ جایی که بیشتر گوشی‌های موبایل هم Android هستند اتصال گوشی به نمایشگر بسیار ساده است و اما موضوع قابل تحسین این است که اتصال دستگاه‌های اپل همچون گوشی‌های آیفون هم به تلویزیون اندرویدی سونی X95K بسیار راحت است و می‌توانید به راحتی محتوای روی موبایل را روی تلویزیون ظاهر کنید.

خرید تلویزیون X95K از فروشگاه سونی

تلویزیون سونی X95K محصولی پیشرفته و پرچم‌دار است که حداکثر امکانات را در کوله‌بار خود دارد. خرید یک نمایشگر گران‌قیمت می‌تواند چالش‌برانگیز و اضطراب‌آور باشد چرا که شما دارید سرمایه‌گذاری هنفگتی برای تفریح و سرگرمی خود می‌کنید و کیفیت بالا برایتان اولویت است. برای اینکه خیالتان از خرید تلویزیون گران قیمت سونی راحت باشد بهتر است سراغ یک فروشگاه اینترنتی معتبر و کاربلد بروید که محصول اورجینال را در سلامت کامل و درب منزل تحویل‌تان بدهد و یک تجربه خرید فراموش نشدنی را برایتان رقم بزند. فروشگاه سونی یکی از بهترین انتخاب‌ها در بازار تلویزیون‌ها است چرا که با تیم تخصصی و حرفه‌ای فعالیت می‌کند که در سرتاسر ایران خدمات می‌دهند و محصول اصلی را بدون هیچ مشکلی به دستتان می‌رسانند و تخفیف‌های ویژه‌ای برای مشتریان خاص خود در نظر می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *